21 Kasım 2011 Pazartesi

barakuda balığı



cümleten merhabalar

Orhan abi nin dünkü konusuna yazdıklarım


Kadir Levrek Peşinde
yine aynı sahte ve yine güzel bir baracuda benzer rapor bunun peşinden ben güzel balık aldımıdı inşallah tarih tekerrür eder Orhan abi
eline emeğine sağlık abi,yine güzel bir baracuda almışsın,yozurı ile
teşekkürler rasgele sayın abi


tarih tekerrür etti yine Orhan abi rasgele

atçek başlıyalı 1 buçuk saat olmuş ve ben henüz bir vuruş dahi alamamıştım
yinemi boş döneceğim dedim (malum havalar)

bir yandan da nasibinde varsa olur diyorum ALLAH nasip kıldıysa öyle böyle gelir dedim

ya ALLAH bismillah dedim fırlatırken tam o esnada önümde bir harami saldırışa geçti sen nerde arıyorsun balık nerde dedim kendikendime sarmıya başladım bir yandan da etrafı gözetliyorum,umutsuzum

15metre civarı sararken umutsuzluğum yine çöktü üstüme
tam o esnada bir cisim bir kodu ama nasıl

ağzımdan çıkan şu oldu

yinemi vatozzz

çok pis daldı sahteye,fake olduğunu anlayınca dipledi,yol vermedim,başladı kafa atmaya küt küt küt,iyi kafa atıyor,

hissedebiliyorum kafası bana döndü son birkaç kafa ile balık iğneden çıktı

muhtemelen çok güzzel bir baracuda idi,azman baracuda olduğunu düşünüyorum seni bulacağım....

artık üşümüyordum

aradan 15dk geçti yine aynı yerden bir güzel vuruş aldım,gelen baracuda

ilerliyen dakikalarda benzer nitelikde bir vuruş aldım lakin çabuk kurtuldu..

günün tek balığı









 son bir hafta 10 gündür bende bir sorun var,kamışla nokta atışını iyi yapamıyorum,ondan önce gece karanlıkda bile kayalıklara silme sahte atardım,

ne oldu bana böyle yaşlandımmı dedim

sonra düşündüm ordan 10 gün önceki günlere taşındım

birşey dank dedi

evet olay bende deyil kamışdan kaynaklanıyor dedim..

10 gün öncesine kadar atarı 20 40 3mt ama oldukça esnek kamışla atçek yapıyordum,ve hedefe güdümlü sahte gönderiyordum,nadiren 1mt sağına soluna düşerdi..

artık bu bende sabitlendi,atarı ne olursa olsun spin kamışın,kamış esnek yapıya sahipse o kamışla nokta atışlar yapabilirim,

böyle kendi kendimle konuşurken ,suyun ortasında yaklaşık 45mt de bütün bir ekmek gördüm, ekmek tam bana doğru yanlamasına duruyor,etrafında kefaller

madem kamışdan diyorsun şu ekmeği vur dedi sağ omzumdaki kankim

tamam len dedim sardım hazırlandım,sahteyi omuzdan fırlattım uçtu uçtu tam ekmeğin arkasına düştü,ekmeği tam ortalamışım yok böyle bir bal
kankim morardı cevap vermedi

vel hasıl esnek kamışla 2 sorunum var,bir tasmayı tam zamanında oturtamıyorum,

2 su üstü sahteler popper hariç zorlanıyorum,popper u daha iyi çekiyorum bu esnek kamışla,
ama riversea98 türü sahteler de zorlanıyorum,

artık böyle böyle idare edeceğiz,nokta atışı benim olmazsa olmazım,

okuma alımuna 240 10 30
okuma v sistem 10 30 3mt
ProCatch Carbospin Pro 300 20-40gr (esnek kamış)

kalın sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder